Mayrain serà u vostru megliu fornitore in 2023

  • Chì facemu quandu avemu ricevutu un ordine da un cliente?

1. Quandu avemu ricevutu una dumanda.MayrainFate a citazione secondu i bisogni di u cliente (Usà a forma di carta di citazione di foto Mayrain o a forma di dumanda di u cliente) è offre a pruposta opzionale. 2. Dopu chì u cliente accunsenu a citazione, urganizà mostra di culore, mostra di taglia è mostra di pre-produzione per cunfirmà. 3. Dopu chì u cliente hà cunfirmatu l'esempiu, mandate CONFIRMAZIONE DI VENDITA (cuntrattu formale, aduprate u formatu unificatu Mayrain, tutti i dettagli sò listessi di discussione cù u nostru cliente, deve esse scrittu in a cunferma include: nome di l'articulu, specificazione, quantità, prezzu, pacchettu, tempu di spedizione, termini di pagamentu, infurmazione di u contu bancariu ... dopu chì u nostru cliente hà firmatu è stampatu, mantene in u nostru schedariu di u cliente.) 4. Organizà a produzzione cum'è per S / C, quandu ricevemu u depositu è ​​u cliente cunfirmà tutti i dettagli di i prudutti. Ispezione cum'è prucessu d'ispezione Mayrain o cum'è opzione di u cumpratore.

  • Quandu si tratta diimpermeableaccessori, May Rain sceglie sempre u megliu.

Mayrain focalizeghja ogni dettagliu, scegliemu accessori di bona qualità per i prudutti per evità u prublema quandu u cliente usa i prudutti.qualchì volta uponcho di pioggiaSembra u listessu cù u prezzu diffarenza, ma quandu l'avemu aduprà, vedemu a qualità diffarenza.cum'è l'accessori: u buttone, zipper, cordoncino, banda elastica, tag, appenditore, borsa opp, ... ogni piccula parte hà l'usu indispensabile.Avemu sforzu per aiutà vi cumprà a qualità megliu cù prezzu più bassu.

  • Cumu mandemu campioni à voi?

1. Mayrain ripiglià i campioni quandu pigliamu da i diversi attelli, verificate cù cura è compie u furmulariu di mostra cù tutti i dettagli (nome di l'articulu, tela, taglia, stampa, workshop, data) è pigliate a foto, se truvamu qualchì prublema. li farà torna à fà.2. Assicuratevi chì tutti i campioni à i nostri clienti sò curretti, puliti, urdinati cù specificazioni rimarcate.3. Complete a lettera di strada deve verificà l'indirizzu è l'infurmazioni di u destinatariu più di 3 volte, assicuratevi chì tutte l'infurmazioni sò currette.4. Scrivite u numeru di traccia è pigliate e foto per u pacchettu è a lettera di vettura.È mandate à u cliente per email.5. Tempu pagatu a tarifa di spedizione.6. Segui u rapportu di spedizione è aghjurnà a dinamica è ricurdate à u cliente quandu l'arrivu di mostra.

impermeable


Tempu di posta: 06-Jan-2023