Mayrain vi furnisce moda è cute raincoats

Semu boni à fà un impermeabile, ma micca solu un impermeabile,Mayrainoffre prudutti variati, prufessiunali è efficaci, risparmià tempu è costu per i nostri clienti.Furnemu tutti i tipi di prudutti impermeabili, setti pieni di piovana,vestiti di travagliu, articuli esterni è assaiarticuli di rigali.

Avemu furnitu pacchettu varietà cù prezzi differente, è ricumandemu pacchettu adattatu secondu à i prudutti di i clienti è i bisogni di u mercatu di destinazione, per assicurà chì i prudutti è u pacchettu pò esse intactu durante u trasportu longu mentre furnisce.1.qualunque sia u trasportu aereo, marittimu o altru trasportu, assicuratevi chì e merchenzie sò imballate in boni cundizioni dopu l'arrivu à u portu, è ùn anu micca affettatu l'usu o a rivendita.2. Offre un pacchettu di varietà per risponde à e diverse esigenze di u mercatu è sustene l'imballazione persunalizata: L'imballaggio internu include: u stessu materiale cum'è u saccu di i prudutti, u saccu OPP, u saccu di imballaggio per l'imballaggio, u pacchettu di carta interna ... 3.A parte di stampa di u pruduttu serà cun un pezzu di carta di imballaggio quandu u pieghemu.per impediscenu a stampa di contaminazione di altre parti 4. L'imballaggio esternu include: scatula interna (sicondu i bisogni di u cliente) è scatula esterna.A scatula esterna hè una scatula ondulata di 5 strati, 2 strati di carta ondulata + 3 strati di carta kraft, o un cartone biancu pò esse persunalizatu.aduprà unghie o cinturione di imballaggio secondu i bisogni di u cliente 5. Marchi di persunalizazione.

May Rain hà regule strette di ispezione di carica.Avemu un furmulariu d'ispezione speciale per registrà u statutu di e merchenzie ogni volta chì andemu à inspeccionà e merchenzie.Da a pruduzzione à a consegna di una grande carica à u cliente, avemu da esse realizatu almenu trè inspeczioni. L'ispezione hè per i clienti, secondu i bisogni di diversi clienti, inspezioni mirati.1. Complete a forma di ispezione per ogni inspezione.2. Diversi ordini sò inspeccionati in un ghjornu è stessu attellu, operatu secondu ogni esigenza.3. A forma d'ispezione per u stessu cuntrattu hè numerata in sequenza, cum'è: 21.210 A prima inspezione.4. Salvà i ducumenti d'ispezione, foto, video cum'è un schedariu.

impermeable


Tempu di post: 12-Jan-2023