Cumu truvà un fornitore affidabile di impermeabili?

Classificazione di i prudutti principali Rainwear:impermeable,poncho di pioggia,giacca di pioggia, pantaloni, vestitu di pioggia, stivali di pioggia Vesti esterni: giacca è vestitu outdoor,pantalone,tenda,cuscini,picnic met,vestitu da sci,copertura di scarpi.. Vestiti di travagliu: gilet di sicurezza, tuta di travagliu, uniforme di chef, grembiule da ristorante, grembiule da giardinu guanti... Gifs è Premium: poncho piovana usa e getta, grembiule da disegno, borse, cappelli è cappelli, ombrelli, cortina di doccia, tovaglia...

1.Fundatore Mayrain fà affari piovana dapoi 2000, hè digià 21 anni.Shijiazhuang Mayrain Imp.& Exp.Co., Ltd.hè un fornitore prufessiunali di piovana è vestiti esterni in Cina.Avemu una ricca sperienza di pruduzzione è di esportazione di impermeabili è vestiti esterni per l'ultimi 21 anni.Shijiazhuang Mayrain stabilitu in ghjennaghju di u 2010. Semu un fornitore prufessiunale di vestiti di pioggia è vestiti esterni in Cina.U mercatu principale di Mayrain hè l'Europa, l'America, l'Oceania è l'Asia.

2.One stop service Semu bè à fà raincoat, ma micca solu raincoat, Mayrain offre Products variati, prufessiunali è efficaci, risparmià tempu è costu per i nostri clienti.Furnemu ogni tipu di prudutti impermeabili, setti pieni di piovana, vestiti di travagliu, articuli esterni è parechji articuli rigali.Tutti i prudutti sopra, avete solu bisognu di un fornitore MAYRAIN.

3.Manufacturing linea di pruduzzione variata cù Equipment & technique Avemu variatu machini prufessiunale per sustene a fabricazione.Macchine di basa: saldatrice di calore per materiale PVC, EVA, PE, macchina di taping di calore è macchina per cucire per tela rivestita di poliester è altre macchine speciali.

4.Certificati Per adattà megliu à u mercatu internaziunale, facemu l'ispezione di BSCI è SMETA 4P Audit ogni annu.Pudemu furnisce i certificati: senza ftalati, California 65, GOTS,Oeko-tex,FAMA, Test BPA...

5.Factory Workers Più di 80% di e nostre fabbriche sò travagliadori lucali, l'esperienza media di i travagliadori più di 5 anni.

6.Mayrain squadra avemu una squadra di vendita attivu è affidativa à trattà a cumunicazione cù i nostri customers.Our squadra hà riccu spirienza è cunnosce ogni infurmazione detallata circa rainwear.Ogni settimana a vendita Mayrain hà una classa di furmazione prufessiunale, andate regularmente à u travagliu di l'attellu è u studiu.Semu disposti à offre u nostru entusiasmu, specialità è persistenza à i nostri clienti!

impermeable

 


Tempu di Postu: Feb-17-2023