Impermeable Riflettente - U Secretu di u Tissu

U tessulu di l'impermeabile riflettente hè generalmente cumpostu di dui parti, u tela è u revestimentu.U tela si senti simili à a robba ordinaria.
Tipi di rivestimenti impermeabili riflettenti
Di solitu ci sò dui tipi di rivestimenti per raincoats, pu è pvc.Chì ghjè a diffarenza trà sti dui rivestimenti?
1. A resistenza di temperatura hè differente, a resistenza di temperatura di pu coating hè più altu ch'è quellu di pvc.
2. Resistenza à l'usura, pu hà una resistenza à l'abrasione più altu ch'è PVC.
3. A sensazione di a manu hè sfarente, a sensazione di pu hè più dolce chè a sensazione di pvc.
4. U prezzu hè diversu, pu hà altu rendiment in tutti l'aspettu, cusì u prezzu serà più altu ch'è quellu di PVC.
L'impermeabile ordinariu sò generalmente rivestiti di pvc, mentri u persunale di l'infurzatori di a lege usanu impermeabili rivestiti in pu.

riflessu (1)

riflessu (2)

Tissu impermeable riflettente
Di solitu ci sò trè tippi di tessuti impermeabili.Chì ghjè a diffarenza trà Oxford, pongee, poliester è poliester taffeta?
Tessutu Oxford: Hè tissutu da tela di nylon o poliester, suave à u toccu, faciule da lavà è seccu, faciule d'assorbe l'umidità, è hà una bona permeabilità à l'aria.
Tessutu Pongee: Ùn ci hè micca assai diffarenza trà i tessuti di vestiti chì sò generalmente purtati, ma u rendiment impermeable ùn hè micca assai bonu, di solitu l'impermeable standard per a gestione urbana.
Tessutu di poliester: Hà una alta resistenza è una capacità di ricuperazione elastica, cusì hè durable, anti-rughe è senza stiratura.Hà una più bona solidità di a luce.Hè una bona resistenza à diversi sustanzi chimichi, è u gradu di dannu à questu da l'acidu è l'alkali ùn hè micca grande.À u listessu tempu, ùn hè micca a paura di mudi o insetti.
Tessutu taffeta di poliester: ligeru è finu, durable è faciule da lavà, prezzu bassu è bona qualità, ma ùn si senti micca troppu còmode.

U tessulu hè fattu di sita, è diverse sita custituiscenu diversi tessuti di impermeabile.Pigliate tela Oxford per esempiu, ci sò 15 * 19 tela Oxford di seta, 20 * 20 tela Oxford di seta, etc., cusì u mondu di i tessuti hè assai cumplicatu.

Mantenimentu di u tela di l'impermeabile
U mantenimentu di u tessulu impermeable, in più di u prublema di pulizia esterna, ci hè ancu u mantenimentu di u revestimentu internu.Quandu l'impermeable hè generalmente guardatu,
Hè megliu di plegà à a mità dopu l'appiccicatu, ùn fate micca troppu chjucu, ùn pressu troppu duru, è ùn l'almacene micca in un locu d'alta temperatura.
Evite danni à u revestimentu à l'internu di l'impermeabile.Se u revestimentu hè danatu, ùn impedisce micca a pioggia.

riflessu (3)


Tempu di Postu: Nov-03-2021